گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

زمینه ی زیبا از حاج سعید قانع

مراسم شهادت امام کاظم(ع) در هیئت محبان الائمه متوسلین به حضرت امام مجتبی(ع) در مشهد مقدس با مداحی حاج سعید قانع




دانلود

فیلم حضور حاج محمود در برنامه ی تلویزیونی ویژه سحر ماه رمضان در شبکه یک

فیلم شعر خوانی حاج محمود در حضور مداحان اهل بیت که در روز آخر ماه مبارک رمضان در شبکه ی یک اجرا گردید

هرچند کامل نیست ولی بازم ارزش داره


دانلود

مداحی زیبا با موضوع فراق کربلا- حاج حسین محراب

یه واحد قشنگ از ذاکر اهل بیت حاج حسین محراب که همشهریمه و رو سر ما جا داره و ما بچه های هیئت خیلی باهاش مانوسیم.

شبا با یاد کربلا میسوزم آقا از تب روضه هات...

پیشنهاد میکنم دانلود کنین


دانلود

مداحی تخریب بقیع با نوای سید مجید بنی فاطمه

زمینه ی بسیار زیبا با موضوع تخریب بقیع که در روز جهانی بقیع، هشتم شوال با اجرای مداح اهل بیت سید مجید بنی فاطمه در هیئت محبان اهل بیت متوسلین به امام مجتبی(ع) مشهد مقدس اجرا گردید.


دانلود


روضه ی بسیار زیبای حضرت زهرا(س)- اجرای مشترک

روضه ی سوزناک حضرت زهرا(س) با نوای حاج محمود کریمی و سید مهدی میرداماد که در ایام فاطمیه 91 در امامزاده علی اکبر چیذر(هیئت رایت العباس) برگزار گردید که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است

دانلود

نوحه ی سنگین از حاج مهدی سلحشور

یه واحد به سبک همون واحد وداع که تو دو پست قبلی گذاشتم برای ساقی تشنگان حضرت اباالفضل العباس(ع)

انصافا واحدهای حاج مهدی آقا حرف ندارن

بازم مثل همیشه پیشنهاد میکنم دانلود کنین چون مداحی های اینجا گلچینن

دانلود

زمینه(مداحی تک) بسیار زیبا در رابطه با حضرت زهرا(س)

این مراسم تو شهر خودم یعنی بجنورد برگزار شده مداح هم حاج اسلام میرزایی هستند

زمینه ی بسیار قشنگیه پیشنهاد میکنم دانلود کنین


دانلود

مداحی بسیار سوزناک یه مدینه یه بقیعه- حاج محمود کریمی- حاج محمدرضا طاهری

فک کنم کمتر کسی باشه که این مداحی و مصیبت خونیه زیبا و سوزناک رو نشنیده باشه

خودم تازه همین چند روز پیش تصویریشو دیدم که در هیئت ثارالله مسجد امام هادی(ع) با مدیحه سرایی حاج محمود آقا و مصیبت خوانی حاج محمدرضا آقا برگزار شده

دیدنش خالی از لطف نیست

خیلی سوزناکه آدمو آتیش میزنه


دانلود

فلسفه ی هروله و حکم آن در مراسمات عزاداری- آیت الله قرائتی

خیلی ها ایراد میگیرن که هروله هم جزو آسیب های مداحیه و باید حذف بشه،من خودم نظری ندارم ولی در مجموع میشه گفت حداقل هروله به این شکلی که امروزه دیده میشه خیلی پسندیده نیست

حالا حکم و فلسفه ی کلی هروله از زبان آقای قرائتی که خیلی هم زیبا بیان میکنن

دانلود

غوغای حاج محمود کریمی- شب یازدهم محرم 90

داداش نزار رو قلبم آذزوتو

ببین بارون روبه روتو

یکم بالا بگیر گلوتو داداش

روضه ی وداع حضرت زینب(س) با امام حسین(ع) در شب شام غریبان از زبان حاج محمود آقا که بسیار سوزناکه

حرف دیگه ای ندارم فقط به هیچ وجه از دست ندین


  ادامه مطلب ...

سه مداحی بسیار زیبا با موضوع شهید گمنام از کربلایی مجتبی رمضانی

خیلی وقت بود دنبال این سه تا بودم که هم خودم استفاده کنم هم بزارم رو وبلاگ تا اینکه پیدا کردمشون

سه تا واحد خیلی قشنگ راجع به شهدای گمنام هستن که هم متن خوبی دارن و هم کربلایی مجتبی خوب اجرا میکنن

این سه تارو حتما دانلود کنین و از دست ندین

برا شادی روحشون صلوات

دانلود 1

دانلود 2

دانلود 3

مداحی زیبا از حاج حسین سیب سرخی

یه زمینه ی بسیار سوزناک و با سبکی زیبا با نوای شاگرد محمدرضا شجریان، ذاکر اهل بیت حاج حسین سیب سرخی که در هیئت روضه العباس اجرا شده و آخرش به نزدیک بودن محرم اشاره میکنه که متناسبه با این ایام

پیشنهاد میکنم دانلود کنین


دانلود

مداحی معروف کجا میخوای بری چرا منو نمیبری- حاج محمود کریمی

زمینه ی زیبای حاج محمود آقا که یکی از زیباترین سبک ها و اجراهاشون بوده البته این تو یه هیئت دیگه اجرا شده که با ذکرگویی یکی از ذاکران بومی همراهه

کیفیت اجرای شب اربعین رو نداره ولی بازم قشنگه انصافا


  ادامه مطلب ...

مداحی قدیمی- حاج محمود کریمی

یه واحد قدیمی اما بسیار قشنگ در وصف طفلان حضرت زینب و خود خانوم زینب(س) که پیشنهاد میکنم از دستش ندین

یه جمله ی خیلی قشنگ داره که من همیشه استفاده میکنم ازش

ناخدای کشتیه ی غم زینب است....


دانلود

زمینه حضرت رقیه(س)- حاج محمود کریمی

مداحی سوزناک با موضوع غم فراق و مصیبت های حضرت رقیه (س) که در شب سوم فاطمیه 91 در هیئت ثارالله مسجد امام هادی(ع) توسط ذاکر اهل بیت حاج محمود کریمی اجرا گردید.



دانلود

زمینه(مداحی تک) بسیار زیبا در رابطه با حضرت زهرا(س)

چرا هوا زمستونیه

دیوار خونمون خونیه

درخونه پر از هیزمه مادر کجایی

ببار ای بارون ببار

شبیه مجنون ببار

به حال ما خون ببار ای بارون


یکی از زیباترین مداحی های حاج محمود کریمی که هم متن سوزناکی داره هم حاج محمود آقا خیلی قشنگ میخونن

منکه خودم خیلی لذت بردم

پیشنهاد میکنم شما هم دانلود کنین



  ادامه مطلب ...

ادامه ی مجلس حضور حاج محمود در جمع مداحان آذری-زیبا

در انتهای مجلس سخنران جلسه یه شعر قشنگ و چندتا روایت میخونن،آخرش هم شعر بسیار قشنگ(همه جا بروم به بهانه ی تو) رو همراه با مستمعین زمزمه میکنن- همراه با حضور دلسوخته ی امام حسین(ع)، حاج فیروز زیرک کار و حاج محمود کریمی

دانلود

درخواست کربلایی جواد مقدم از حاج عبدالرضا هلالی!!!

تو جلسه ی مدافعان حرم بعد اینکه حاج رضا شعر معروفشون( آقای من دنیای من اللهم الجعل محیای محیای من) رو میخونن کربلایی جواد ازشون میخوان یه چیزی بخونن که کربلایی صفا کنن. حاجی هم یه تیکه از شعر معروف خود کربلایی(بین همه ی عشق های دنیا عشق است اباالفضل) رو میخونن

جالبه دانلود کنین

دانلود

مناجات-حاج حسن خلج

مناجات خیلی قشنگ با امام زمان از مداح اهل بیت حاج حسن خلج

پیشنهاد میکنم دانلود کنین

منو هم دعا کنین وقتی نیگاه میکنین

دانلود

شوخی مداحان!!!

با ورود حاج محمود کریمی به مجلس حاج سعید حدادیان و حاج محمدرضا طاهری شوخی میکنن که بعد خود حاج محمود و سید مجید بنی فاطمه هم وارد شوخی میشن

برای لحظاتی هرچند کوتاه خنده رو به لباتون جاری میکنه

 

دانلود

به طه به یس محمد فانی این بار با نوای حاج محمود کریمی!!!

دوباره بساط طرب شد مهیا

دوباره رسیده شب شور و غوغا

شب می فروشی شب باده نوشی

شب لب نهادن به لب های صهبا

چه شب ها که زهرا دعا کرده تا ما

همه شیعه گردیم و بی تاب مولا...

مناجات بسیار زیبا با امام زمان(عج) که فک میکنم همتون شنیده باشین که حاج محمود آقا در هیئت رایت العباس میخونن

برای شما به صورت تصویری آماده کردم تا هم لذت ببرین هم منو دعا کنین

حتما حتما دانلود کنین چون انصافا کولاکه

  ادامه مطلب ...

دعای سحر با نوای سوزناک حاج منصور ارضی

هرچند رمضان گذشته ولی دیدم حیفه مناجات به این زیبایی که با روضه ی حضرت زهرا(س) منور شده رو نزارم برا دانلود

خدا واقعا خیر به حاج منصور آقا بدن و حفظشون کنن


  ادامه مطلب ...

مداحی حاج حسین سیب سرخی و حاج محمود کریمی

زمینه ی زیبا راجع به حضرت زهرا(س) که در ایام فاطمیه 90 در هیئت رایت العباس در آستانه ی امامزاده علی اکبر چیذر برگزار گردید.

قشنگه از دست ندید.


دانلود

مداحی دفاع مقدس

مداحی بسیار زیبای مداح اهل بیت حاج میثم مطیعی در رثای شهیدان

یادش بخیر وقتی دانشگاه بودم یه جلسه اینو خوند

خدا خیرش بده

دانلود کنین قشنگه

باز امشب در هوای بارانم

دلتنگ خاطرات یارانم

می آید از جبهه ها

عطر ناب کربلا

ماییم و یاد شما

آه ای شهیدان


  ادامه مطلب ...

مداحی سوزناک در رثای حضرت زهرا-تنظیم دیجیتال

مناجات با امام زمان(عج) و روضه ی بسیار زیبا از حاج محمود کریمی برای سرور بانوان دو عالم

خیلی قشنگه حجمش هم کمه پس دانلود کنید


  ادامه مطلب ...

مداحی بسیار زیبای کربلایی حمید علیمی-شهادت امام صادق(ع)

زمینه ی بسیار زیبا از کربلایی علیمی که در شب شهادت امام صادق(ع) در پنجمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هیئت الرضای مشهد مقدس برگزار شد.

همراه با ذکر گویی حاج عبدالرضا هلالی

قشنگه دانلود کنین



دانلود

توضیح!!!

سلام

ازینکه به این وبلاگ اومدین خیلی ممنونم

تو این وبلاگ بهترین مداحی های مداحان اهل بیت جمع آوری شده

انصافا همه ی مداحی های این وبلاگ زیبا هستن و خودم گلچینشون کردم

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین

لطفا بعد از دانلود و مشاهده ی هر مداحی نظرتون رو راجع بهش بگین

اگه مداحی خاصی مد نظرتون هست تو بخش نظرات بگین تا بعد از بررسی بزارمشو برا همه قابل استفاده باشه

لطفا در نظر سنجی هم شرکت کنید. ممنون

التماس دعای فراوون

یا علی

مداحی عربی- آذری- فارسی بسیار زیبا و سوزناک از حاج محمود کریمی

یکی از زیباترین واحدها برای سه ساله ی امام حسین(ع)، فاطمه ی کربلا، حضرت رقیه (س)

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید


دانلود

حاج محمود کریمی-فاطمیه دوم 92-شب سوم

روضه ی حضرت رقیه(س) با نوای ذاکر اهل بیت حاج محمود کریمی که در شب سوم از مراسم فاطمیه ی 92 در هیئت ثارالله مسجد امام هادی(ع) برگزار شد.


  ادامه مطلب ...

حاج محمود کریمی-فاطمیه دوم 92-شب دوم

مراسم شب دوم از ایام فاطمیه سال 92 که در هیئت ثارالله مسجد امام هادی(ع) با نوای دلنشین حاج محمود کریمی برگزار گردید که حاج محمود آقا، روضه ی امام حسن(ع) خواندند.


  ادامه مطلب ...

حاج محمود کریمی-فاطمیه دوم 92-شب اول

مراسم شب اول از ایام فاطمیه سال 92 که در هیئت ثارالله مسجد امام هادی(ع) با نوای دلنشین حاج محمود کریمی برگزار گردید که شامل روضه ی حضرت زهرا(س) میباشد.


  ادامه مطلب ...

نصیحت حاج محمود کریمی به جوانان عزیز

سخنانی تازه از حاج محمود در باب تحصیل علم و وظیفه ی جوانان شیعه

پیشنهاد میکنم از دست ندید


دانلود

مناجات امیرالمومنین با صدای حاج منصور ارضی- رمضان 92 شب بیست و دوم

خدا توفیق داد و تونستم فایل تصویری شب بیست و دوم که یکی از زیباترین مجلس های رمضان 92 بود رو پیدا کنم و براتون بزارم

التماس دعا


دانلود

مراسم مناجات شب شانزدهم رمضان 92 تصویری-حاج منصور ارضی- حاج ولی الله کلامی-حاج محمود کریمی

یکی از بهترین مجلسای چند سال اخیر که حتی بعضی سایتا نوشته بودن تو ده سال اخیر بی سابقه بوده همچین مجلسی

جاتون خالی اول با مناجات خوانی حاج منصور ارضی شروع شد و بعد از روضه و مناجات خوانی، حاج منصور میکروفن و مجلس رو به حاج ولی الله کلامی زنجانی از شاعران برجسته و با اخلاص ترک زبان سپردند و ایشان هم انصافا با اشعار زیبای خود غوغا کردند. بعد از وصل شعر به ماجرای کوچه و حضرت زهرا(س) حاج محمود کریمی شروع به نوحه خونی و سینه زنی کردند. در آخر مجلس که حاج منصور تو حال خودشون نبودند ناله های حسین و میکشی مرا حسین سردادند که با استقبال مستمعین همراه شد.

این بهترین مجلسی بوده که تا حالا تو عمرم رفتم


  

دانلود

مراسم مناجات شب سوم رمضان 92 تصویری-حاج منصور ارضی

دعای کمیل با نوای سوزناک حاج منصور ارضی که در شب سوم ماه مبارک رمضان 92 در مسجد ارگ برگزار گردید.

جاتون خالی من هم تو مجلس بودم. حال و هوای عجیبی داشت جلسه. حاج منصور روضه ی حضرت رقیه(س) خوندند. آخرش هم حاج اباالفضل بختیاری به سینه زنی و روضه خونی پرداختند.

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید. حجمش زیاده ولی ارزشش رو داره


دانلود

مداحی زیبای حاج مهدی اکبری با موضوع تخریب بقیع

یه شاهکار از حاج مهدی اکبری که در هشتم شوال سالگرد تخریب بقیع برای امام حسن(ع) خونده شده

خیلی قشنگه خودم خیلی حال کردم باهاش

دانلود

صحبت های کربلایی حمید علیمی در بازگشت از سوریه-قسمت سوم

آخرین قسمت از صحبت های کربلایی حمید علیمی در پنجمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در هیئت الرضای مشهد مقدس


دانلود

صحبت های کربلایی حمید علیمی در بازگشت از سوریه-قسمت دوم

ادامه ی صحبت های مداح با اخلاص و اهل عمل اهل بیت کربلایی حمیدرضا علیمی در مورد حوادث و وقایع سوریه


دانلود

صحبت های کربلایی جواد مقدم-قسمت دوم

تو پست های قبلی قسمت اول صحبت های کربلایی جواد مقدم رو گذاشتم براتون این هم قسمت دومش در مورد شهیدان و حقی که به گردن ما دارن

راستی منو هم از دعای خیرتون محرو نکنین التماس دعای فراوووون


دانلود


صحبت های کربلایی حمید علیمی در بازگشت از سوریه-قسمت اول

همونطور که میدونید حمید آقا برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) جندین بار به سوریه رفته بودن

در تازه ترین اجتماع مدافعان حرم که در مشهد برگزار شدن کربلایی قبل از روضه یه سری صحبت هایی میکنن که جالبن

پیشنهاد میشه از دست ندیدن


دانلود

صحبت های کربلایی جواد مقدم-قسمت اول

کربلایی در هیئت حضرت حر شهر رامسر راجع به در رکاب امام زمان بودن صحبت میکنندو یه روایت میگن

ادامش رو تو پست بعدی میزارم


دانلود

روضه ی بسیار سوزناک حضرت رقیه(س)-تنظیم دیجیتال

زبان حال دختر سه ساله ی امام حسین(ع) در خرابه با نوای حاج محمود کریمی

پیشنهاد میشه تمام نواهای دیجیتال رو دانلود کنید


دانلود

مناجات صوتی زیبا از حاج محمود کریمی- تنظیم دیجیتال

مناجاتی با عنوان آتش توفنده که حاج محمود آقا هنر خودشونو نشون میدن تو این مناجات

از دست ندیدن


دانلود

مداحی بسیار بسیار سوزناک از حاج محمود کریمی

گفتن احکام ذبح و نشان دادن عکس پیراهن خونیه امام حسین(ع) و موثق بودن آن از قول حاج محمود

انصافا آدمو تکون میده حتما دانلود کنید


  ادامه مطلب ...

مدح حضرت ابالفضل(ع) با صدای کربلایی جواد مقدم

یه شور بسیار قشنگه که در رسای حضرت عباس گفته شده و آدمو به وجد میاره

توصیه میکنم از دست ندین


دانلود

مولودی بسیار زیبا از حاج حسن خلج به مناسبت ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

این مولودی به مناسبت ازدواج آسمانی این دو بزرگوار بر روی وبلاگ قرار میگیره

حاج حسن در حضور حاج رضا هلالی میخونن


دانلود

مداحی حاج حمیدرضا علیمی محرم 91 برای کربلا

مداحیه قشنگیه از یه مداح خوب و با اخلاص کشورمون

هرچی مداح های دیگه حرف زدن کربلایی با رفتن به سوریه و جنگیدن برا حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) عمل کردن



دانلود


مداحی آذری (زینب زینب ) با صدای حاج حسین سیب سرخی

همون مداحیه معروف حاج سلیم موذن زادست که حاج حسین خیلی قشنگ اجرا میکنن و با تحریر هایی که میزنن اوج هنرشونو نشون میدن

حتما دانلود کنید


دانلود