گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

مستند شفاعت یا شکایت- قسمت اول

سلام

چند وقتیه مستندی پخش شده به اسم شفاعت یا شکایت که مربوط به آسیب های عزاداری و هیئت های امروزیه

من همه ی گفته های عزیزان سازنده ی مستند رو تایید نمیکنم اما دیدنش خیلی مفیده

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین و ببینین تو بعضی از هیات ها چی میگذره!!!

اینم قسمت اولش

التماس دعا


دانلود

نماهنگ بسیار زیبا- حاج حسین سیب سرخی

نماهنگی کوتاه اما بسیار زیبا از روضه های حاج حسین سیب سرخی

نمیشه گفت روضه، صحبت های حاج حسین هستند راجع به ارزش امام حسین(ع)

خیلی قشنگه حتما دانلود کنین

کاری از هیئت روضه العباس



دانلود

مداحی زیبا و صحبت های حاج محمود کریمی

عالم به علی نازد و مولا به اباالفضل

عباس بنازد به وفای علی اکبر

ای یل خیمه ی ارباب دو عالم علی اکبر

ای نسیم خوش شب های محرم علی اکبر

واحد زیبا در مدح حضرت علی اکبر(ع) و صحبت های حاج محمود...


  ادامه مطلب ...

زمینه ی زیبا شب پنجم محرم 92

دیگه واسه چی بمونم حالا که تو بی سپاهی

تو رگام میجوشه خونم حالا که تو  قتلگاهی

من عازم میدونم نمیتونم که بمونم

خودمو تو گودال به عمو جونم میرسونم

ضربان قلب من یا حسن(ع) یا حسین(ع)

آسمونا هم میگن یا حسن(ع) یا حسین(ع)...

مداحیه ی بسیار زیبا در ادامه ی شب طوفانیه حضرت عبدالله ابن حسن(ع)...


  ادامه مطلب ...

خدا صبرت دهد آقای خوبم!

محرم آمد و رنگ غروبم

به زیر ابر ستار العیوبم

تسلای دلت اشک محبان

خدا صبرت دهد آقای خوبم

درد و دل با امام زمان(عج) و شهدا با نوای حاج محمود کریمی اجرا شده در...


  ادامه مطلب ...

شعرخوانی بسیار بسیار زیبا- پست ویژه2

شعرخوانی بسیار زیبا و سوزناک از حاج محمود کریمی در مدح حضرت زینب که خیلی قشنگه

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین و از دست ندین

نون و قلم نبیست و ما یسطرون حسین

طاق فلک علیست به عالم ستون حسین

خلقت تمام حضرت زهراست خون حسین

با یک قیامت است هم الغالبون حسین

در این قیام نقطه ی پرگار زینب است

غوغای حاج محمود کریمی

***فایل صوتی هم اضافه شد***

دانلود در ادامه ی مطلب


 

ادامه مطلب ...

مداحی زیبا از حاج محمود کریمی

مگه چی میشه که گلای منم

مثل گلای تو بشن فدایی

تا نبینن رو نیزه هایی واویلا


زمینه ی شب چهارم محرم سال 89 راجع به فرزندان حضرت زینب(س) که در هیئت رایت العباس امام زاده علی اکبر چیذر...


 

ادامه مطلب ...

سلام مجدد!!!

سلام دوستای گلم. دوباره برگشتم

به مدد حضرت زهرا(س) تا چند روز آینده میخوام حدود 20 تا از بهترین مداحی هایی که تو این چند وقت گلچین کردم رو وبلاگ بزارم. آپلود رو از امروز صبح شروع کردم. سر بزنید بازم

نظر هم فراموش نشه صد بار!!!

التماس دعا

تصمیمی بر اساس نظر سنجی!!!

سلام دوستای عزیزم

ازینکه چند وقتیه نمیتونم مداحیه جدید بزارم ازتون عذر میخوام

البته مقصر هم خودتونین که زورتون میاد یه نظر بزارین راجع به مداحی ای که دانلود کردین

خوب بریم سر اصل مطلب

از آغاز فعالیت وبلاگ یه نظر سنجی گذاشتم که از کدوم مداح بیشتر مداحی بزارم که طبق این نظرسنجی حاج محمود آقای کریمی بیشترین تعداد رای رو آوردن بنابراین برنده ی قطعیه انتخابات با نسبت آرای بسیار زیاد ایشون هستند!!!!

منم تصمیم گرفتم بیشتر فعالیت وبلاگو رو مداحی های ایشون متمرکز کنم البته اینو هم بگم هرموقع یه مداحیه ی قشنگ به چشمم خورد از مداح های دیگه قول میدم حتما بزارمش تو وبلاگ ولی بیشتر مطالبم برا مداحی های حاج محموده چون خودم هم بیشتر با حاج محمود حال میکنم

میدونم با این کارم تعداد زیادی از مخاطبینم رو از دست میدم ولی دیگه تصمیمیه که گرفتم.

ازینکه به وبلاگ سر میزنیدو نظر نمیدین ممنون!!!

بازم میگم اگه مداحیه قشنگی پیدا کردین یا لینکشو بدین یا واسم ایمیل کنین که حتما در اختیار عموم قرار بگیره

یکی از دوستان هم یه مداحی مد نظرشون بود که من هرچی گشتم پیدا نکردم، آدرسی هم نزاشتن که من باهاشون در ارتباط باشم. بابت این امر پوزش میطلبم

التماس دعا

یا علی(ع)