گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

راستی! فاطمیه نزدیک است...

 طنزهای سیاسی دکتر سلام رو به همتون پیشنهاد میکنم نگاه کنین، تو سایت خبرگزاری دانشجو موجوده

التماس دعا


زیر باران دوشنبه بعد از ظهر                           اتفاقی مقابلم رخ داد

      وسط کوچه ناگهان دیدم                                زن همسایه بر زمین افتاد

 

       سیب ها روی خاک غلطیدند                           چادرش در میان گرد و غبار

         قبلا این صحنه را...نمی دانم                             در من انگار می شود تکرار

 

       آه سردی کشید، حس کردم                              کوچه آتش گرفت از این آه

      و سراسیمه گریه در گریه                                  پسر کوچکش رسید از راه

 

        گفت: آرام باش! چیزی نیست                            به گمانم فقط کمی کمرم...

      دست من را بگیر، گریه نکن                                مرد گریه نمی کند پسرم

 

          چادرش را تکاند، با سختی                                 یا علی گفت و از زمین پا شد

       پیش چشمان بی تفاوت ما                               ناله هایش فقط تماشا شد

 

                صبح فردا به مادرم گفتم                               گوش کن! این صدای روضه ی کیست؟

          طرف کوچه رفتم و دیدم                                در و دیوار خانه ای مشکی است

 

    با خودم فکر می کنم حالا                               کوچه ی ما چقدر تاریک است

     گریه، مادر، دوشنبه، در، کوچه                          راستی! فاطمیه نزدیک است...

 

سید حمیدرضا برقعی


اینم فایل صوتی این شعر اجرا توسط حاج محمود کریمی

فایل کیفیت نداره فقط چون دیدم قشنگه گفتم بزارمش


دانلود

مداحی بسیاز زیبای عربی از حاج میثم مطیعی


یا من بَدَا فی کُل ِ ضِلع ٍ کَسرُها أُمَّ أَبیها
ای آنکه در یکایک دنده‌های سینه‌، شکستگی‌اش نمایان شد
حَتّی غَدَا فی کُل قَلب ٍ قبرُها أُمَّ أَبیها
تا جایی که در هر دلی آرامگاهی برای او هست
أُمّاهُ لَو تَبکینَ قتلَ السِّبطِ فی جنبِ الفُراتِ
مادر جان! آن هنگام که در عزای کشته‌شدن حسینت در کنار فرات می‌گریی
نوحِی علی مَن ناضَلوا و جاهَدوا ضِدَّ الطُّغاةِ
از داغ آنهایی که علیه ظلم و طاغوت ایستادند و جانانه جنگیدند نیز نوحه بخوان!

یا قُرَّةَ عینِ الاوصیاءِ
ای نور چشم تمام اوصیاء
أدعوکِ دَوماً هذا نِدائی
دائما تو را می خوانم، این ندای من است
صلَّی علیکِ ربُّ السَّماءِ
پروردگار آسمان بر تو درود می‌فرستد
فاطمة! یا بضعةَ المصطفی! فاطمة! تبکی لَکِ عینُ الوَفی
فاطمه! ای پاره تن مصطفی! فاطمه! دیدگان وفا در عزای تو می‌گریند
أدعو و دمعُ العین ِ لِلکونِ صَدَی آه ٍ واویلاه
صدایت می زنم و اشک چشمم به سمت جهان پژواک می شود
یا بنتَ من یَجری بکفَّیهِ النَّدَی آه ٍواویلاه
ای دختر پیامبری که بارش باران به اشاره دست‌های اوست
سالَت دماء ُالشّیعةِ مِن قلبِ بحرینِ الحزینِ
اینک این خون شیعه است که از قلب اندوهگین بحرین جاری می شود
و هذه أَبنائُکِ تدعُوکِ یا أُمَّ الحسین
اینها فرزندان تواند ای مادر حسین که تو را می خوانند
زهراءُ دَومًا قَلبی یُنادی
دل من همیشه تو را می خواند یا زهرا !
یا بَضعةً مِن خیرِ العبادِ
ای پاره تن بهترین بندگان
ذِکراکِ رمزٌ لِلاتّحادِ
یاد تو رمز اتحاد ماست
فاطمة! یا بَضعةَ المصطفی! فاطمة! تبکی لکِ عینُ الوَفی
فاطمه! ای پاره تن مصطفی! فاطمه! دیدگان وفا در عزای تو می گریند
زبان حال بسیار زیبا از حاج میثم مطیعی که اشک رهبر را درآورد
اگه کسایی هستن که نشنیدن حتما دانلود کنن

روضه ی سوزناک حضرت زهرا(س)

روضه ی حضرت زهرا با نوای حاج عبدالرضا هلالی که خیلی قشنگه و خودم خیلی باهاش حال کردم

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین

دانلود در ادامه ی مطلب 

ادامه مطلب ...

زمینه زیبا از حاج محمود کریمی

گریه نکن حسین میبینه

گریه نکن بچم میمیره

گریه نکن خدا کریمه

گریه نکن گریم میگیره

بی قرارم از داغ روزای جدایی علی علی جان

ناله داری در سینه اما بی قراری علی علی جان

درد و دل حضرت زهرا با حضرت علی علیهما السلام و تشکر کردن بابت تحمل سختی های این چند ماهه

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود در ادامه ی مطلب  ادامه مطلب ...

زمینه ی سوزناک وداع با حضرت زهرا(س)

دردای من بی درمونه حیدر امشب سرگردونه

چرا به من نگفته بودی که پیکرت مثه خزونه

رو این کفن گلای زخمت زده جوونه

باز دوباره چشماتو واکن عزیزم

منو نگاه کن که دارم

رو لحدت خاک میریزم...

وداع سوزناک حضرت علی(ع) با حضرت زهرا(ع) اجرا شده توسط حاج محمود کریمی در فاطمیه 91 که خیلی دردناکه

دانلود در ادامه ی مطلب  ادامه مطلب ...

زمینه ی زیبا از حاج محمود کریمی

داری میری بی یارت

کاشکی میشد برگردی

یادته اون روزا که

خونمو روشن کردی

انگار همین دیروز بود

مداحی زیبای فاطمیه از حاج محمود کریمی که خیلی دل آدمو به درد میاره

خاطرات زندگیه حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما رو یکی یکی بیان میکنه

آدم خیلی دلش میگیره 

دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

مداحی های ایام فاطمیه

سلام چند تا مداحی ویژه ی ایام فاطمیه گلچین کردم به مرور زمان میزارم تو وبلاگ

البته غالبا از حاج محموده

اینم مداحی زمینه شب دوم فاطمیه ی دوم سال 92

دیگه حرفام اشارست نفسم پر شرارست

دیگه از داغ مادر جگرم پاره پارست

دارم میرم با یاد غم یار و ماجرای کوچه

خزون شدم با خزون بهار و ماجرای کوچه

آتیش زده باز تموم دلا رو ماجرای کوچه

برادرم عزا گرفته کار دلم بالا گرفته

یکی با سیلی عمر من رو میون کوچه ها گرفته...


    ادامه مطلب ...

مداحی بسیار تاثیرگذار- پست ویژه 3- پیشنهاد من

خدایی خدا غریبه

غریبه چونکه ما عاشقش نشدیم

غریبه بنده ی لایقش نشدیم

غریبه رهرو صادقش نشدیم

***کیا خیلی وقته دلشون از خدا فاصله گرفته مثل من؟

***کیا دنبال تلنگر هستند تا دوباره با خدا آشتی کنند؟

***مداحی مناجات با خدا

مداحیه ی بسیار زیبا و تاثیر گذار از حاج مجتبی رمضانی...

***حتما دانلود کنین***دانلود نکنین واقعا از دست دادین*** 


ادامه مطلب ...