گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

مستند شفاعت یا شکایت- قسمت اول

سلام

چند وقتیه مستندی پخش شده به اسم شفاعت یا شکایت که مربوط به آسیب های عزاداری و هیئت های امروزیه

من همه ی گفته های عزیزان سازنده ی مستند رو تایید نمیکنم اما دیدنش خیلی مفیده

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین و ببینین تو بعضی از هیات ها چی میگذره!!!

اینم قسمت اولش

التماس دعا


دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
hldv یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 17:53

:

سینا جمعه 18 مهر 1393 ساعت 11:37

عالی

حمید چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:12

با چیش موافق نیستی

سلام داداشم
من ایراداتم به دو بخش کلی تقسیم میشه یکی بحث ساخت و انتشار این مستند یکی هم بخش سوء استفاده ی دشمن از مداحی ها والا با محتویاتش مشکلی ندارم
راجع به بحث اول من عقیدم اینه که اگه عزیزانی که این مستند رو تهیه کردن یه جلسه ی خصوصی با مداحا میزاشتن و حرفاشون رو اونجا با بحث و استدلال میزدن خیلی بهتر بود، آخه الان خیلی از مداحا وجهشون رو از دست دادن، حتی یکی از دوستام بهم گفت من کم کم دارم از ..... ناامید میشم، هرچند تو مستند گفته ترک عزاداری راس همه ی خواسته های دشمنان و انحرافات است ولی بازم فک میکنم اگه اینطوری پخش نمیشد خیلی بهتر بود
بحث دوم هم باید اینو در نظر داشته باشیم که دشمنان همیشه از کارهای ما ایراد میگیرن، ما هم قرار نیست که بخاطر اونا از مواضع خودمون کوتاه بیایم، مثلا همین بحث اعدام در سازمان بشر
مثلا حضرت آقا هم گفتن اتحاد بین شیعه و سنی باید حفظ بشه ولی این به این معنا نیست که ما از خیلی چیزا بگذریم و حقایق رو بیان نکنیم
حالا اینجا هم درسته که بعضی چیزایی که مداحان میگن واقعا زشته و کلا بی اساس و بی پایست اما بعضی چیزا هم آرزوی شیعست، مثلا بحث شفاعت در شب اول قبر، مداحی ای که حاج محمود میخونن : تو سوال اولی بگم علی، دیگه هرچی که بگن بگم حسین... (نگی چون طرفدار حاج محمودم اینو میگما، نه بخدا، الان این تو ذهنم مونده دیگه همینو گفتم) این یکی از آرزوهامونه که اهل بیت برا شفاعت نگاهی به ما بکنند و اسم بزرگوارشون همیشه ورد زبونمون باشه، بعدشم این جملات واقعا این معنی رو نمیده که خدایم علی است و کتاب و قبله ام حسین! نه ، بحث عاطفه و احساس و آرزوی شفاعت داشتنه
بازم نمیدونم، شاید من دارم اشتباه میکنم
عزیزانی که صاحب نظرن نظراشونو بگن تا ما هم استفاده کنیم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد