گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

گلچین مداحی های مداحان اهل بیت

وبلاگی برای دانلود زیبا ترین مداحی ها

گزارشی از ایام نوروز...!!!

سلام رفقا

چطورین؟ خوبین ایشالا؟

دلم واستون یه ذره شده بود خداییش

تعطیلات خوش گذشت؟

به منم خوش گذشت شکر

روز دوم فروردین بود که حرکت کردیم به سمت تهران

حالا بگذریم تا برسیم به ایام فاطمیه

جاتون خالی بود رفقا

دو سه شب  قبل شهادت رفتم یه هیئت کوچیک و اونجا عزاداری کردیم

شب شهادت بود که....

بلههههههههههه

جاتون خالی سه شب چیذر بودم پیش عشقم حاج محمود:d

ایشالا قسمتتون بشه

مراسم ساعت 5 شروع میشد اما من ساعت 1 میرفتم که بتونم داخل امام زاده جای خوبی پیدا کنم

شب اول و دوم حاج آقا صفاری سخنران بودند و انصافا هم زیبا سخنرانی کردند

شب اول چون حاج محمود باید حسینیه امام خمینی(ره) یا همون بیت رهبری هم مداحی میکردند، تو چیذر فقط روضه و زمینه خوندند و ادامه ی مجلس رو به مداحای دیگه( پویانفر، بهمنی، رحیمی، صمیمی) سپردند.

شب دوم هم حاج محمود به همراه کربلایی حسین طاهری مداحی کردند.

اما شبی که خیلی به من و دوستم که همراهم اومده بود چسبید شب سوم بود

شبی که سخنرانش سید حسین مومنی خطیب توانا و ماهر و مداحاش حاج محمود و حاج رضا هلالی بودند.

جاتون خالی بود رفقا. غوغا بود شب سوم

سید حسین مومنی روضه ای خوندند که هنوزم هنوزه کلمه به کلمش یادمه، حالا واستون میزارم برید گوش کنین میفهمین چی میگم

حاج محمود روضه ی حضرت اباالفضل خوندند شب سوم، شعرش رو خودشون چند ساعت قبل سروده بودند به گفته ی خودشون

از زمینه و سنگین و واحد بگذریم و برسیم به شور که حدود 25 دقیقه ای فک کنم طول کشید با مناجات پایانی

حاج رضا یه شور خوندند( مربوط به گودال) که حاج محمود دیگه از خود بیخود شد و شروع کرد به سینه زنی و لطمه زنی

آخرش هم با فریاد های بنی بنی( پسرم) مجلس رو ترکوندند.

فایل هاش رو میزارم واستون لذت ببرین

این بود خلاصه ای از سه شب مهمون سفره ی حضرت زهرا بودن

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد